Liigu edasi põhisisu juurde

Katastriarhiiv

Katastriarhiivis säilitatakse paberkandjal või digitaalselt:

  • katastrisse kandmise aluseks olevad tehnilised katastriüksuse moodustamise ja muutmise dokumendid
  • maa-ametile üle antud maareformi seaduses ja selle alusel antud õigusaktides sätestatud menetluste kohta koostatud toimikud (katastriüksuse moodustamise juriidiline dokumentatsioon)
  • maa-ametile esitatud kehtestatud planeeringute dokumendid
  • kitsenduse andmete katastrisse kandmise aluseks olevad dokumendid
  • halduspiiri andmete katastrisse kandmise aluseks olevad dokumendid
  • maa kvaliteedi ning hindamisega seotud uuringumaterjalid
  • mullastikukaardi värviline väljatrükk kilele mõõtkavas 1:10 000

Juurdepääs katastriarhiivis säilitatavatele dokumentidele:

  • katastriarhiivi dokumentidega saab tutvuda kohapeal või väljastatakse teave elektrooniliselt vastavalt taotleja soovile
  • originaaltoimikuid ja -dokumente üldjuhul katastriarhiivist ei väljastata
  • juurdepääs arhiivitoimikutele on vaba, v.a dokumendid, millele on õigusaktidega kehtestatud juurdepääsupiirangud
  • katastriarhiivis säilitatavatest dokumentidest väljastatakse kinnitatud ning kinnitamata koopiaid ja väljavõtteid

Tasu väljavõtete eest

Väljavõtete eest tasu võtmisel lähtutakse avaliku teabe seaduse § 25 lõikest 2,
paberkandjal koopiate valmistamise eest tasutakse kuni 0,19 eurot iga väljastatud lehekülje eest alates 21. leheküljest.

Väljavõtete taotlemine

Taotlusi katastriarhiivis säilitatavate dokumentidega tutvumiseks või väljavõtete saamiseks võib esitada:

  • kirja (aadress: Maa-amet, Mustamäe tee 51 10621 Tallinn) või
  • e-posti (aadress: maaamet@maaamet.ee) või
  • telefoni teel (665 0667) või
  • esitades taotluse kohapeal (esmaspäevast neljapäevani 9.00-16.00, reedel 9.00-15.00).

Viimati muudetud: 31.10.2019 09:26
Tagasi algusesse